Algemene Voorwaarden

Wij werken volgens de richtlijnen en protocollen van de branchverenigingen waar wij lid van zijn op het gebied van alle disciplines die wij beheersen (pedicure, manicure, nagelstyling, voetreflextherapie en massages). Wij doen er alles aan om je verblijf tijdens de behandelingen zo veilig en comfortabel mogelijk te maken inclusief de ouderwetse gezelligheid die je van ons gewend bent.

Wanneer je een afspraak hebt vragen wij je om op tijd te komen, zodat wij de kwaliteit van onze behandelingen kunnen blijven garanderen en wij tijd hebben om tussen de behandelingen grondig te kunnen reinigen en desinfecteren. Mocht je onverhoopt toch te laat komen voor je afspraak (graag indien mogelijk even telefonisch melden dat je verlaat bent is altijd fijn) dan zullen wij in de resterende tijd de geplande behandeling zo adequaat mogelijk uitvoeren en indien nodig aanpassen. Uiteraard worden wel de totale kosten voor de geplande behandeling in rekening gebracht. Op deze manier wordt de planning niet beinvloed en hoeven andere clienten niet te wachten.

Bij gezondheidsklachten verzoeken wij je om dit op tijd te melden (liefst minimaal 48 uur voor de geplande afspraak) en de afspraak te verplaatsen (zie ook onze spelregels hieronder).

Je mag bij ons contant betalen, per betaallink of bankoverschrijving, pinnen kan helaas niet.

Nail Perfection Twente staat garant voor de kwaliteit van alle behandelingen. Bij ons staat jouw wensen en vragen centraal. Met liefde en passie zorgen we ervoor dat je met mooie, verzorgde nagels, handen en/of voeten de deur uit gaat. Voor al onze behandelingen, doch in het bijzonder voor de (voetreflex-)massages, nemen we de tijd die nodig is en besteden we aandacht aan je welzijn, zowel voorafgaand als na iedere behandeling.

Werken op afspraak

Om dit goed te kunnen doen, werken we op afspraak. Zo weet je zeker dat we alle tijd en aandacht aan je behandeling kunnen besteden. We vragen je om ons daarbij te helpen door op tijd te komen en afspraken tijdig (minimaal 48 uur voor de behandeldatum) te annuleren of te verzetten mocht je onverhoopt niet kunnen. Zo kunnen wij weer een plaatsje vrij maken voor iemand anders. Hiervoor hanteren we een aantal spelregels.

Afspraak verzetten

Een afspraak kosteloos annuleren of verzetten? Doe dit minimaal 48 uur voor de datum van je afspraak (m.u.v. zon- & feestdagen). Dit kan via WhatsApp, mail, telefonisch of per SMS.

Te laat annuleren of niet komen op de afspraak

Als je te laat annuleert of niet op de gemaakte afspraak komt, dan hebben wij niet meer de mogelijkheid om iemand anders in te plannen en worden de kosten van de geboekte behandeling(en) volledig in rekening gebracht. Annuleren binnen 24 uur voor de datum van de afspraak? Dan wordt 75% van de behandelkosten in rekening gebracht. Als je later bent dan gepland dan zullen wij in de resterende tijd de behandeling zo goed mogelijk uitvoeren. Het is altijd prettig als er tijdig gecommuniceerd wordt zodat we weten dat je later bent en dat je nog komt. Ben je meer dan 15 minuten verlaat en hebben wij niets van je mogen vernemen dan behouden wij ons alsnog het recht voor de volledige behandelkosten te berekenen.

Ziek of familie-omstandigheden

Bij overlijden of (ernstige) ziekte van een dierbare of ben je zelf ziek, dan kun je tot twee keer kosteloos binnen 48 uur annuleren.

Veiligheid en kinderen

Veiligheid staat in onze studio voorop, daarom zijn kinderen en baby’s niet toegestaan, tenzij deze zelf een behandeling ondergaan.

Werk van een andere styliste

Als je gel of acryl hebt laten zetten bij een andere styliste en je wilt het door ons laten bijwerken of vernieuwen, dan zal ik eerst het oude product verwijderen. Helaas zijn er te veel studio’s met te weinig vakkennis waardoor producten niet vakkundig en professioneel gebruikt worden. Om kwaliteit te waarborgen verwijder ik daarom eerst het oude product en wordt de verwijdering hiervan in rekening gebracht. De exacte prijs is afhankelijk van een aantal factoren en kan ik vaststellen op het moment dat ik hiermee aan het werk ga.

Garantievoorwaarden

Je betaald voor de tijd, vakkennis en professionele behandeling door en met professionele producten om de behandelingen vakkundig uit te voeren. Op geen enkele voorwaarden wordt er een terugbetaling gedaan. Mocht je niet tevreden zijn over een behandeling en/of product, verzoeken wij je binnen 72 uur na de behandeling contact op te nemen, zodat we een correcte en adequate oplossing kunnen bieden. Indien de nazorgregels niet zijn nageleefd (bijten, stoten, snijden, geen bescherming dragen bij bijtende en agressieve (schoonmaak-) middelen etc.) of er is verzuimd te vermelden dat je medicijnen gebruikt, zwanger bent, hormonale behandelingen ondergaat of onder medische behandeling bent, dan is herstel mogelijk tegen het normaal geldende tarief.

Betalingen

Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen:     -contant, -bankoverschrijving of – rabobetaallink

Bovengenoemden algemene voorwaarden zijn gecombineerd met de coronavoorwaarden. Mochten er vragen zijn neem dan contact op op mobielnummer: 0613625202

120293100_253869335951957_2373258709515927941_n